لنز کاملا سالمه همراهش یک فیلتر uv و یک هود هدیه داده میشه
از لنز خیلی کم استفاده شده و کلا فکر نکنم باهاش ۸۰۰ تا عکس گرفته شده باشه
این لنز به عنوان لنز دوم بوده برای همین کم استفاده شده و الان دیگه بهش نیاز ندارم
صحت و سقم اطلاعات وارد شده به عهده کاربر می باشد و افرنگ در این مورد هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.